Tuesday, May 25, 2010

Sakit sendi hilang...

Setahun lebih yang lalu aku kemalangan di tempat kerja. Aku terjatuh dan menyebabkan siku kiri aku terkehel disebabkan hentakan yang kuat. Dan sehingga hari itu, aku tak boleh mengangkat barang2 berat. Dah banyak kali aku pergi berurut tapi sakit tetap terasa. Kadang2 aku terasa tanganku kebas. Lutut kiri juga sakit bila aku hendat berlari. Apabila aku sujud ketika sembahyang, sakit itu betambah. Aku dah jumpa doktor tapi hanya ubat penahan sakit yang diberikan.

Tetapi, setelah aku mengambik susu Slim Diet 2 ni, sakit itu beransur hilang dan hari ini sakit itu tiada lagi. Aku dah boleh angkat barang berat, buat push-up dang juga berjogging. SD2 bukan sahaja dapat menurunkan berat aku malah menyembuhkan tulang dan sendi2 yang cedera.

Aku betul2 gembira sekarang...

No comments:

Post a Comment