Friday, May 28, 2010

Cuti sekolah - Banyak undangan kenduri kahwin dah kenduri naik rumah baru...

Cuti sekolah dah bermula. Cuti2 ni memang banyak undangan kenduri. Kat kawasan kediaman aku ni tak ada kenduri kahwin tapi banyak kenduri naik rumah baru sebab kawasan ni baru siap pembinaan dan baru dapat kunci rumah baru. Aku risau sebab aku ni diet. Tapi aku pergi juga sebab nak hormati undangan dari kawan2. Aku makan ala kadar jer. Makan lauk ngan sayur jer. Hehehehe.... Best gak...

Mlm semalam, sebelum tidur, aku pasang Detox Patch kat tapak kaki. Macam malam kelmarin gak la. Bangun pagi nih, bila bukak memang berminyak la tapak kaki aku nih. Sampai melekat dan ada kesan hitam kat tapak kaki. Lepas mandi, aku timbang berat aku. Dah 84kg.... Yes.!!! Takut tak turun. Sib baik turun gak. Aku berdiet dengan Slim Diet 2 dan aku pakai Detos Patch. Memang boleh turunkan berat badan nih.

No comments:

Post a Comment